پیام تبریک سرپرست شهرداری مسجدسلیمان به مناسبت فرارسیدن هفته قوه قضائیه
در پیام رضا ارزانی آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
هفته قوه قضائیه، یادآور مجاهدت ها و خدمات ارزشمند شهید آیت الله دکتر بهشتی و یاران گرانقدر ایشان در مسیر استقرار عدالت و حاکمیت قانون در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
اینجانب فرارسیدن هفته قوه قضائیه را به ریاست محترم دادگستری، دادستان محترم، قضات شریف و تمامی کارکنان پرتلاش دستگاه قضایی شهرستان مسجدسلیمان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
بی تردید نقش قوه قضائیه در تأمین امنیت اجتماعی، احقاق حقوق مردم، گسترش عدالت و صیانت از سرمایه های مادی و معنوی جامعه، نقشی اساسی و تعیین کننده است و تلاش های خالصانه خدمتگزاران این عرصه، زمینه ساز ارتقای اعتماد عمومی و تحقق عدالت در جامعه خواهد بود.
امید است با تداوم همکاری و هم افزایی میان دستگاه های اجرایی و قضایی، شاهد توسعه، پیشرفت و خدمت رسانی هرچه بهتر به شهروندان عزیز باشیم.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام قوه قضائیه، به ویژه شهید آیت الله دکتر بهشتی، برای تمامی خدمتگزاران این مجموعه موفقیت، سربلندی و توفیق روزافزون از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.
رضا ارزانی
سرپرست شهرداری مسجدسلیمان