news-details

پیام تبریک سرپرست شهرداری مسجدسلیمان به مناسبت فرارسیدن هفته قوه قضائیه

سرپرست شهرداری مسجدسلیمان با صدور پیامی فرارسیدن هفته قوه قضائیه را به مجموعه قضات، مدیران و کارکنان دستگاه قضایی تبریک گفت و از تلاش های آنان در مسیر تحقق عدالت، صیانت از حقوق شهروندان و استقرار قانون قدردانی کرد.

در پیام رضا ارزانی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته قوه قضائیه، یادآور مجاهدت ها و خدمات ارزشمند شهید آیت الله دکتر بهشتی و یاران گرانقدر ایشان در مسیر استقرار عدالت و حاکمیت قانون در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

اینجانب فرارسیدن هفته قوه قضائیه را به ریاست محترم دادگستری، دادستان محترم، قضات شریف و تمامی کارکنان پرتلاش دستگاه قضایی شهرستان مسجدسلیمان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

بی تردید نقش قوه قضائیه در تأمین امنیت اجتماعی، احقاق حقوق مردم، گسترش عدالت و صیانت از سرمایه های مادی و معنوی جامعه، نقشی اساسی و تعیین کننده است و تلاش های خالصانه خدمتگزاران این عرصه، زمینه ساز ارتقای اعتماد عمومی و تحقق عدالت در جامعه خواهد بود.

امید است با تداوم همکاری و هم افزایی میان دستگاه های اجرایی و قضایی، شاهد توسعه، پیشرفت و خدمت رسانی هرچه بهتر به شهروندان عزیز باشیم.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام قوه قضائیه، به ویژه شهید آیت الله دکتر بهشتی، برای تمامی خدمتگزاران این مجموعه موفقیت، سربلندی و توفیق روزافزون از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

رضا ارزانی
سرپرست شهرداری مسجدسلیمان